ماجرای تماس تلفنی از زندان اوین با آنجلینا جولی چه بود؟
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
لینک دوستان
سرور مجازی ایران" >سرور مجازی ایران

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گپ دوستانه و آدرس rahjooyan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آخرین مطالب
دیگر موارد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 626
:: کل نظرات : 11

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :
نویسنده : عبدالرضا جودکی
سه شنبه 7 آذر 1402

انتشار بخش‌هایی از گفت‌وگوی نرگس محمدی، زندانی امنیتی با آنجلینا جولی، بازیگر هالیوودی باعث شده تا یک بار دیگر نسبت به ادعاهای براندازان درباره وضعیت زندانیان در ایران شبهات جدی به وجود بیاید. تا پیش از این گفتگو برخی از نزدیکان نرگس محمدی ادعا می‌کردند که او در یکی از بندهای زندان اوین روی به احتضار است و حتی رسیدن دارو نیز به او ممنوع شده است، اما مصاحبه برنده جایزه صهیونیستی نوبل با بازیگر آمریکایی تمامی این شایعات را زیر سوال برده تا جایی که برخی از رسانه‌های ضدانقلاب خبر دادند که نرگس محمدی نه تنها در زندان اوین وضعیت خوبی دارد، بلکه دسترسی به تلفن ماهواره‌ای نیز داشته است!

جالب توجه آنکه در این ماجرا ضدانقلاب به عنوان منتقد جدی وارد میدان شده و نسبت به اینکه نرگس محمدی دروغ‌پراکنی کرده واکنش نشان داده‌اند! نرگس محمدی در طی دوران محکومیت عنوان کرده است که امکان دسترسی به تلفن نداشته و نمی‌تواند با فرزندانش گفتگو کند؛ پس از انتشار مصاحبه با آنجلیناجولی براندازان می‌گویند چگونه ممکن است فردی بتواند از طریق تلفن زندان با آمریکا تماس رفته اما از داشتن ارتباط با خانواده‌اش محروم باشد.

یاسمین اعتماد امینی همسر رضا ربع پهلوی نوشته است که با وجود این مصاحبه نمی‌تواند ادعاهای نرگس محمدی در مورد اجازه صحبت ندادن او با فرزندانش را باور کند. او این سوال را مطرح کرده که چگونه به یک زندانی سیاسی اجازه صحبت با آنجلینا جولی داده می‌شود، اما او نمی‌تواند اجازه گفتگو با پسرش را بگیرد. این موضوع برای بسیاری از ما یک معماست! چندی قبل در یک اقدام سیاسی و با تکیه بر لابی مشترک شیرین عبادی و منافقین، جایزه صلح نوبل به نرگس محمدی داده شد. آن زمان پسرش علی به رسانه‌ها گفته بود که او و خواهرش دو سال است که نتوانسته‌اند با مادرشان تلفنی صحبت کنند.

ماجرای تماس تلفنی از زندان اوین با آنجلینا جولی چه بود؟ / ضدانقلاب: فعالیت حقوق بشری یعنی کاسبی!

مجتبی واحدی، سردبیر سابق روزنامه آفتاب یزد و از مشاور رسانه‌ای مهدی کروب در فتنه ۸۸ که این روزها ساکن آمریکاست، در یک برنامه لایو به نرگس محمدی حمله کرده و با بیان اینکه نرگس محمدی با این مصاحبه شایسته کارت قرمز است، می‌گوید: چرا باید هزینه‌ای در این حوزه بدهیم؛ در مصاحبه‌ای که دوزار حرف حساب در آن وجود ندارد. او ادامه می‌دهد که اینجا در امریکا وقتی یک امریکایی مصاحبه نرگس محمدی با آنجلینا جولی را کنار حرف‌های ما از مشکلات زندان می‌گذارد به این نتیجه می‌رسد که ما دروغ می‌گوییم. واحدی گفته است که سال ۷۹ برخی از عناصر ضدانقلاب ادعا کرده بودند که می‌خواهند به‌خاطر بی‌عرضگی خاتمی و بسته بودن فضای سیاسی در کشور اعتصاب غذا کنند؛ اما پشت دیوار محل تجمع ساندویچ می‌خوردند!

ماجرای تماس تلفنی از زندان اوین با آنجلینا جولی چه بود؟ / ضدانقلاب: فعالیت حقوق بشری یعنی کاسبی!

دروغ‌گو کم حافظه است!

از قدیم گفته‌اند که دروغگو کم حافظه است؛ نرگس محمدی که تصور می‌کرد با گفتگو با یک بازیگر هالیوودی در فضای رسانه‌ای دوباره مطرح شده و می‌تواند با گرفتن مواضغ ضدایرانی پیش چشم آمریکایی‌ها بدرخشد این‌بار یادش رفته که پیش از این گفته که حق ارتباط با خارج از زندان را ندارد و برای همین در دام ضدانقلاب افتاده است. انتشار گفت‌وگوی نرگس محمدی با آنجلینا جولی در نشریه تایم، همچنین موجی از انتقاد در فضای مجازی از سوی براندازان را موجب شد.

یکی از فعالان شبکه تروریستی اینترنشنال می‌نویسد: نرگس محمدی در داخل زندان با آنجلینا جولی صحبت می‌کند، اما با فرزندان خود صحبت نمی‌کند؟ چگونه است که طی سال‌های اخیر مدام می‌گویند او از حق صحبت با فرزندان خود محروم است و خانواده‌اش تأیید می‌کنند، اما خانم محمدی مدام بیانیه می‌دهد و گفتگو می‌کند؟ مردم احمق نیستند، شما بی‌شرف هستید!

یک کاربر فضای مجازی نیز نوشته است که گفت‌وگوی تلفنی میان نرگس محمدی و آنجلینا جولی حاوی این پیام برای غرب است، که وضعیت حقوق زندانیان در جمهوری اسلامی آن‌قدر هم بد نیست. اینگونه محمدی و جولی به نظام خدمت نمودند!

در مورد ارتباط تلفنی نرگس محمدی با خارج از کشور یک مقام مطلع به «مشرق» گفته است که ایشان از طریق خانواده و با واسطه توانسته است با بازیگر آمریکایی از درون زندان ارتباط بگیرد، این ماجرا به خوبی نشان می‌دهد که تمام داستان‌سرایی‌های پیشین درباره قطع ارتباط خانم محمدی با بیرون از زندان کذب بوده است.

ماجرای تماس تلفنی از زندان اوین با آنجلینا جولی چه بود؟ / ضدانقلاب: فعالیت حقوق بشری یعنی کاسبی!

ماجرای تماس تلفنی از زندان اوین با آنجلینا جولی چه بود؟ / ضدانقلاب: فعالیت حقوق بشری یعنی کاسبی!

سکوتم از رضایت نیست!

نرگس محمدی تا پیش از گفتگو با آنجلینا جولی سکوت کرده بود، از او مدت‌ها انتقاد می‌شد که به عنوان برنده جایزه صلح نوبل حاضر نیست برای یک‌بار هم که شده جنایت صهیونیست‌ها در غزه را محکوم کند، او یک روز قبل از عملیات، جایزه صلح نوبل ۲۰۲۳ را دریافت کرده بود. سکوت نرگس محمدی درباره نسل‌کشی صهیونیست‌ها در غزه تا روز درگذشت آرمیتا گرواند ادامه پیدا کرد ... پیش از آن، یک خبرنگار در توئیتر نوشته بود که وقتی درباره سکوت نرگس محمدی در مورد نسل‌کشی غزه، به‌عنوان برنده جایزه صلح نوبل و کسی که مسئولیت جهانی بر دوش دارد پرسیده بودیم، گفتند تلفن زندان قطع است. اما پس از سه هفته سکوت، در مورد آرمیتا، بیانیه داده است، پس از انتشار این پیام فشار کاربران مختلف بر نرگس محمدی بابت عدم اعلام موضع خود درباره جنگ فلسطین و رژیم صهیونیستی افزایش پیدا کرد و نهایتاً او را ناچار کرد در یک پیامی مبهم واکنش نشان داده و خود را در این موضوع بی‌طرف اعلام کند!

یکی از نکات جالب درباره گفتگوی محمدی با آنجلینا جولی جایی است که در بخشی از این مصاحبه نرگس محمدی با عنوان «ریاضیدان و فیزیکدان که عاشق آواز خواندن و کوهنوردی است» معرفی شده است، فیزیکدان خواندن نرگس محمدی در این مصاحبه انتقادهای زیادی را در شبکه‌های اجتماعی درپی داشته است. یک روزنامه‌نگار سلطنت‌طلب در توئیتر نوشت: تا جایی که می‌دانیم نرگس محمدی لیسانس فیزیک کاربردی از دانشگاه قزوین دارد؛ و گویا به همین علت «فیزیکدان» خوانده شده!» یک روزنامه‌نگار دیگر نوشت: «ما گشتیم مقاله‌ای از نرگس محمدی درباره فیزیک و ریاضی پیدا نکردیم.»

ماجرای تماس تلفنی از زندان اوین با آنجلینا جولی چه بود؟ / ضدانقلاب: فعالیت حقوق بشری یعنی کاسبی!

 

ماجرای تماس تلفنی از زندان اوین با آنجلینا جولی چه بود؟ / ضدانقلاب: فعالیت حقوق بشری یعنی کاسبی!

ماجرای تماس تلفنی از زندان اوین با آنجلینا جولی چه بود؟ / ضدانقلاب: فعالیت حقوق بشری یعنی کاسبی!

در بخشی از این مصاحبه، نرگس محمدی به یکی از اقوام خود اشاره کرده است که قابل تامل است؛ اشاره او به جعفر کلانتری سلطانیه، از اعضای منافقین بوده که در سال ۶۰ اعدام شده است. محمدی در این گفتگو این گروهک تروریستی را یک گروه سیاسی خوانده که به دلیل مخالفت سیاسی اعضایش اعدام شده‌اند.

ماجرای نرگس محمدی و برملا شدن دروغی دیگر از ضدانقلاب باعث شد تا بار دیگر معاندین به جان هم افتاده و دست به افشاگری علیه یکدیگر بزنند و قعالیت سیاسی خود را کاسبی بخوانند! مجری شبکه منوتو نوشته است که مدت‌هاست می‌خواستم درباره فعالین حقوق مدنی و زنان و بشر و غیره بنویسم و بگم که خود من به‌شخصه از اینکه از تعدادی از آن‌ها حمایت کردم پشیمان نیستم اما دلشکسته‌ام!

ماجرای تماس تلفنی از زندان اوین با آنجلینا جولی چه بود؟ / ضدانقلاب: فعالیت حقوق بشری یعنی کاسبی!

پیشتر هم انتشار تصاویر نرگس محمدی پس از اعتصاب غذای او که نشان دهنده اضافه وزن او نسبت به قبل بازداشت بود، باعث طعنه‌هایی به او درباره صدق ادعای او در انجام اعتصاب غذا بود. سال گذشته هم بعد از عفو عمومی بازداشتی‌های آشوب‌های پاییز ۱۴۰۱ و آزادی دختری که سی‌ان‌ان مدعی تجاوز به او در زندان شده بود، رنگ جدید موها، سرحال بودن و لاک و کاشت ناخن‌ها دروغ دیگری را بر ملا کرد. موارد متعدد از این دست باعث شده که افکارعمومی ادعاهای ضدانقلاب و جاسوسان امنیتی درباره وضعیت نامناسب در زندان‌های جمهوری اسلامی را همواره با تردید جدی و نزدیک به تکذیب نگاه کنند.

 




:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب پربازدید